Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Mot ett Nytt År!

Publicerad 2009-12-27 13:26:17 i Familjeliv,

Nu är den stora Julhelgen till ända. Hoppas ni haft en lugn och fridfull jul fylld med värme och kärlek! Själv har jag haft en kanonjul trots att ryggen blir bara värre och värre. Men för att det ska fungera så måste jag fokusera på de positiva händelserna i min omgivning och inte fastna för hårt i min "smärtbubbla"! Nu går vi mot ett Nytt År med allt vad det innebär av förväntningar och förhoppningar. En förhoppning som jag har är att min operation ska gå bra och en förväntning jag har är att det "Borgerliga patrasket" ska förlora valet till hösten! Jag tror på en rättvisare fördelning av resurserna och då borde oppositinen vara ett bättre alternativ! Det kan tyckas som att jag är "knallröd" i min politiska övertygelse. Men ska sanningen fram så är jag ganska ointresserad i politiska riktningar, faktiskt!! Jag bara vill att alla ska få det bra och att full rättvisa ska råda i vårt samhälle, anses det "rött" så får det väl göra det då, men det skiter jag fullständigt i!!!
 
Men nu struntar vi i 2010 och riktar in oss på att ha det bra och att fira en trevlig Nyår på torsdag!!!



Släpp det senaste året i det tysta vakuum av det förflutna. Låt det gå, för det var ofullständig, och tacka Gud att det kan gå!   /Brooks Atkinson 

dan  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela