Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Kors i taket!

Publicerad 2009-02-07 14:05:11 i Djur och natur,

Lördag 7 februari 2009

Sitter och tittar på några bilder på spindlar, jag fotat under årens lopp. Ingela är ute och skottar medan jag sitter vid datorn. Det känns inte bra men vad gör man när man inte klarar av det? Det är bara att gilla läget trots att jag inte kan acceptera det. Men det blir nog bättre!

Visar ett litet potpurri av spindelbilder så här i den snöiga februaridagen.


Spindelnät i motsol. Vilken spinelart vet jag inte men förmodligen inte en Korsspindel.


Korsspindel beredd på bytesfångst i sitt nät.


Närbild på en Korsspindel. Snacka om näshår förresten!


Läcker motsolsbild av ett korsspindelnät.

Ha en fröjdefull lördagseftermiddag och kväll!!!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela