Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Sol och snö!

Publicerad 2009-02-12 14:21:45 i Foto,

Torsdag 12 februari 2009

Visst är det väl fantastiskt att få gå ut i strålande solsken och bara få sitta och ta emot den givmilda solen. Att dessutom ta med sig en liten matsäck höjer välbefinnandet en aning. Man böhöver inte gå så långt kanske rent av bara ut på tomten, solen finns där ändå. Så här mysigt hade jag och min fru samt Gibson det i tisdags!


Ingela och Gibson fikar!


Skönt att sitta i husses knä när det är så kallt.


Kan inte jag få en bulle också???


Visst är väl naturen vacker i snöskrud!


Samma motiv som ovan men med kameran liggande.

Nu är det bestämt att "Foppa" ska spela ikväll då MODO möter Skellefteå hemma i Swedbank arena. Hoppas foten håller för då blir han en kanonförstärkning! The heart of hockey!!!

dan

Kommentarer

Postat av: minos

Publicerad 2009-02-12 15:06:10

Gibbe är ju för fin. Jag ska komma hem och sno han! :) Fina bilder, har du sett mina jag tagit idag på min blogg? Det är ju ett lättsamt väder för att få fina bilder. Ha det bra! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam idos-barbidos-barbajs.

Postat av: Din Mor Gunilla

Publicerad 2009-02-12 20:43:55

Nu har jag läst och tittat igenom allt.Väldigt trevligt, mycket bra skrivet,roligt,underhållande.

Jag kommer att fortsätta att läsa.!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela