Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vad har du i byxan Bush?

Publicerad 2009-02-26 19:14:51 i Humor,

Torsdag 26 februari 2009

På internet kan man ju hitta vad som helst. Jag hittade denna bild som jag tycker är ganska kul. Kolla!


Man kan ju undra vad som försigår här? Har den fastnat kanske?


Bush har väl inte direkt rosat den politiska marknaden och framförallt inte framstått som speciellt intelligent. Kolla här så förstår ni nog vad jag menar! 

http://www.youtube.com/watch?v=eKgPY1adc0A

Ikväll så kan MODO vinna och därmed slippa kval eller förlora och fortfarande riskera kval. Hoppas grabbarna siktar på det senare! Kom igen nu grabbar!



dan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-26 22:09:09

Nämen oj, det sket sig för MoDo. Inte bra, Inte bra alls :c(

Bilden sen: usch



Ha ha, du är så himla rolig Dan!

Kram marion ,,,(c=,,,

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-26 22:22:23

Hoppsan, missade visst lite i min bloggadress. Du, jag har oxå lite foton (fast inte i närheten så bra som dina dock. Vs haru för kamera tro? ,,,(c: ,,,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela