Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Åter till vardagen!!

Publicerad 2009-01-07 15:55:01 i Allmänt,

2009-01-07    kl. 15.53

Ja då var det dax att börja jobba igen! Det känns bra att få komma igång igen efter så lång ledighet! Mina elever i åk 9B såg trötta men förväntansfulla ut (hur man nu kan göra det?). Det är ju sista terminen för dem nu så då gäller det att vässa pennorna och ge järnet. Ska bli skittrist att släppa iväg dem nu till sommaren, känns nästan som sina egna ungar så här efter snart fyra år tillsammans. Jag kommer att sakna dem trots allt vi gått igenom tillsammans med tjat och gnat, tabeller och periodiska system och Gud vet allt jag "tutat" i dem!!!!

Sjuorna som jag har i matematik var lite mer uppåt att få börja skolan igen. De pratade och skojade med varandra som vanligt, grymt duktig klass det förresten.

Jag är fortsatt sjukskriven hela januari ut, pga av mina Discbråck och min Spinal stenos. Ska förresten göra en magnetrkameraundersökning på fredag. Jag har varit sjukskriven i ett och ett halv år nu, men tack och lov har jag kunnat arbeta 50% under den tiden.

Nä nu är jag trött efter vårterminens första dag så nu måste jag koppla av med lite HÅRDROCK!!! Det blir Slayer idag!!



Ha det!/dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela