Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Hoppas på en grodsommar!

Publicerad 2009-01-24 12:25:13 i Djur och natur,

Lördag 24 januari 2009

Var ut och gick med Gibson en sväng och gick förbi ett dike. Där brukar det på våren "leka" både Grodor och Paddor! Som en liten hyllning till dessa fantastiska djur så kommer här en liten kavalkad på dessa kväkande skönheter!


Snacka om grodan Boll!!



Visst är man väl vacker!! Kanske en förtrollad prins eller prinsessa.



Parande Paddor som ser ut att sväva i luften. Fotat i Svarttjärn, Själevad i maj  2006.

Jag ser fram emot en grodrik vår och sommar! Men först ska MODO ta SM-guld eller åtminstone inte spela i kvalserien. Vi får väl börja med att se hur det går i eftermiddag då Linköping kommer på besök! HEJA MODO!!!!!

Ha en skön lördag å må er Gud gå med er!!!

dan

Kommentarer

Postat av: minos

Publicerad 2009-01-24 12:47:21

Heeej Pappos!



Jag längtar också till jag kommer hem till er. Ska bli så mysigt. Och skogspromenaden blir kanon!!!



Vilka snygga grod/padd-bilder du har tagit.



Nu ska jag göra mej klar för att gå till staden och fika med min blivande make!



Vi hörs säkert ikväll!



Puss & kram från dotra din!

Postat av: Bodil

Publicerad 2009-01-24 16:25:20

Heja Modo.

Gillar din blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela