Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Jag har dille på snea ordspråk!

Publicerad 2009-01-28 19:03:43 i Humor,

Onsdag 28 januari 2009


Fortfarande febrig och hängig. Men jag måste trots allt få delge er något jag fann i en tidning för några år sedan. Jag har ju en förkärlek för orginella ordspråk "satta" av kända eller okända personligheter. Här kommer ett från skådespelaren Robin Williams, han mrs Doubtfire, ni vet!!


Ligger nog en hel del sanning i detta ordspråk, eller?! Er egen erfarenhet kan väl få avgöra detta!

dan

Kommentarer

Postat av: kicki boberg

Publicerad 2011-07-06 13:08:11

VILKA UNDERBARA FOTON..... jag längtar tillbaka till min födelseort Örnsköldsvik m omnejd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela