Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Kan en Boaorm vara MODO-fan?

Publicerad 2009-01-10 18:06:48 i Våra Husdjur,

Lördag 10 januari 2009

Visst kan det väl vara så, se själva!!!


Min boahanne är en hängiven MODO supporter, eller är det jag som är enfaldig? Döm själva!


Visar några bilder på min stora Boahona som nyss ätit en stor takråtta. Håll tillgodo!


Smaskigt med en fulluxen upptinad råtta som "husbonn" har pudrat med vitaminer!


Här kan man se hur ormar har utvecklats så att de ska kunna svälja stora byten. Mitt i munnen strax intill
råttsvansen syns en "slang" med ett hål i, det är luftstrupen. Dess placering möjliggör för ormar att äta stora "mål"
utan att kvävas. Smart va!!!

dan

Kommentarer

Postat av: idn & sojje

Publicerad 2009-01-10 23:41:01

Heej Pappos Danos! Vi tycker det är jättekul att läsa i din blogg. Du är bra på att uppdatera, kul! Vi går in några gånger om dagen och kollar =) Snygga bilder du har tagit också, framförallt den på rådjuret men även boan på MoDotröjan, hejja MoDo! Skönt med vinst idag. Hoppas ni har det bra, vi hörs nog imorrn. Jag ringer nog en sväng. Kram och god natt!! /dotra & svärson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela