Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Åter till hemmet!

Publicerad 2009-07-15 11:25:38 i Resor,

Jag bloggade förra gången "Att bara få vara!". Att bara få vara blev Gotland för oss båda, jag och Ingela! Vi bytte ut en vecka av den underbara Norrländska sommaren mot en vecka Gotländsk sommarnatt, och det ångrar vi inte! Gotland är en helt fantastisk plats här på jorden! Jag kommer att återkomma lite nu och då med att visa bilder och berätta lite om vad vi gjorde och vad vi såg på vår Gotlandssemester. Som försmak visar jag en liten rauk, ja men liten är väl att ta i!

 
Hunden kallas denna rauk som finns att se på Fårö, närmare bestämt i Gamlehamn!

Frihet är ingenting annat än en möjlighet att bli bättre!  / Albert Camus

dan

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-07-15 11:33:32

Gotland är underbart! Jag brukar va där varje sommar, och i augusti ska jag och en kompis dit, vi längtar! :)

Postat av: Alessandra

Publicerad 2009-07-15 11:39:26

Vilken härlig bild!

Där skulle man va :)

Ha en toppen dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela