Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Fototävling!

Publicerad 2009-07-28 10:12:31 i Foto,

Om ni tycker att min bild nedan är någorlunda fin så kan ni väl rösta på mig i en fototävling! Studera bilden och följ sen anvisningarna om ni vill rösta. Vilket jag gärna vill att ni vill!!!


Om det nu är så att ni har lust att rösta på min bild, så gör så här! Gå in på länken jag visar här nedanför. När ni kommit till sidan så skriver ni i SÖK rutan uppe till höger; Högbonden vid Höga Kusten, ni får då fram mitt bidrag och kan rösta!!!

Den bild som kommer upp framför alla andra när man går in på sidan är den som leder tävlingen och vill ni rösta på mig så klicka bort den på krysset!!

Här är länken ni ska trycka på LÄNK!

Vänlighet föder vänlighet!  /Marcus Tullius Cicero

dan

Kommentarer

Postat av: Ki

Publicerad 2009-07-28 14:17:31

Klart jag har röstat! Det var en vacker och symboliskt stark bild, en vy man kan se framför sig just när man ska somna för att resa ut genom fönstret i tanken och drömmen... och kanske göra sin alldeles egna månfärd? :-)

Postat av: Bodil

Publicerad 2009-07-30 11:12:30

Rösten är lagd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela