Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Sådan Herre sådan Hund!

Publicerad 2009-07-28 18:09:50 i Film och litteratur,

Så här kan det se ut en vanlig semesterdag då jag måste vila ryggen ett tag! Gibson älskar att ligga och slappa med husse eller matte! Vi har dessutom sådan tur att han är en riktig "sömntuta" varje morgon. Kliver vi upp vid åttatiden så ligger han kvar och sover en stund till och sover vi till halv elva så ligger han kvar då med. Han är en riktig slappis då han inte är ifarten med 100 knyck. För det är alltid 100% oavsett om han slappar, busar eller jobbar med lite sök i skogen!!!

 
På bilden så lyssnar jag på en bra ljudbok. Är ni historieintresserad så är det här ett måste, Antony Beevors "D-DAGEN, SLAGET OM NORMANDIE". Den utgår ifrån de som var med den dagen, både från den Allierade sidan och från Nazityskarnas sida.


Så här ser omslaget till ljudboken ut!!

Glöm nu inte bort att rösta på mitt bidrag till fototävlingen jag puffade för i mitt förra inlägg! Men det förstås, ni ska ju inte rösta om ni tycker att bilden är kass! Så gör man väl bara inte, eller?

"Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst
en fjärdedel."
  / Ingemar Johansson

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela