Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Bertil 60 år!!

Publicerad 2009-06-13 13:00:29 i Funderationer!,

Jag vill på detta sätt uppvakta min svåger Bertil Edlund som fyllde 60 år den 11 juni!!! Vi ska dit och uppvakta honom nu, i deras sommarstuga uppe i Nordmaling!!

TUSEN GRATTIS Bertil!!! Hoppas du får en bra dag idag!!!! Här får du en liten blomma i förskott!!




Så här ser han ut, svågern min, här tillsammans med vår kära svärmor Gerd!!!

Ungdomen skulle vara ett idealiskt tillstånd om den kom lite senare
i livet! 
 / Herbert Henry Asquith (Earl of Oxford and Asquith)

Hemligheten med att förbli ung ligger i att leva hederligt, äta långsamt
och ljuga om sin ålder.
   / Lucille Ball

dan

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-06-13 13:35:59

Jag hurrar å grattar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela