Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Böcker, musik och Smallville

Publicerad 2009-06-29 17:31:00 i Hälsa och friskvård,

Nu är det riktigt varmt och sommar på högtryck!! Nu blir det mycket av böcker, musik och Smallville! Smallville är en serie om Clark Kent alias Stålmannen, kanonbra även för en gubbe som jag!! Den serien går i 6.an och visas dagligen 14.45 med repris dagen efter klockan 09.40, kolla själv så blir ni fast!!


Så här ser han ut, Clark Kent i Smallville!! Läs HÄR om Smallville!


Just nu läser jag "Gåtornas palats"! Har läst de tre populära böckerna, "Da vinci koden", "Änglar och demoner" och boken "I cirkelns mitt".Jag har funnit dem alla underhållande och förväntar mig därför att denna också är det! 

 
Detta är min sommarfavorit, har så goda minnen med den!!! Men för övrigt blir det nog allt från Metallica och Slayer till "bruset" från radion. Men som sagt lyssna på Red Hot Chili Peppers och njuuuut!!!

Förresten glöm inte bort sommarpratarna på P1, dagligen klockan 13.00. Det är konstigt vad man kan ändra uppfattning om människor! Lyssnade på Kjell Lönnå häromdagen. Jag har av någon oförklarlig anledning aldrig gillat den mannen, men han var fantastisk att lyssna på och jag medger att jag hade dumma förutfattade meningar om honom. Jag ber om ursäkt Kjell!!!

Förutfattade meningar blir fördomar först om de inte kan ändras när de ställs inför nya
kunskaper!
  / George Bancroft eller George Bancroft. (Jag är inte säker på vem det är av dem som sagt så!)

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela