Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Iron Maiden

Publicerad 2009-03-11 20:52:49 i Musik & dans,

Onsdag 11 mars 2009

Sitter och lyssnar på Iron Maiden och drar mig till minnes deras konsert  "Death on the road tour" i Globen 2003, som jag var på. De var mycket bra tycker jag och alla som gillar Hårdrock och då framförallt Maiden bör besöka en konsert och få känna stämningen och "trycket".


Mäktig scendekor och riktigt bra livegrupp dom där Iron Maiden! Bild från deras "Death on the road tour" i Globen 2003.

Här kommer ett klipp från deras "death on the road tour" 2003, från You tube:

 
The Trooper!!!!!!!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela