Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Metallica!

Publicerad 2009-03-07 12:07:09 i Musik & dans,

Lördag 7 mars 2009

Vad surt livet kan vara ibland! Denna helg var det tänkt att jag skulle se Metallica i Globen, hade biljett och allt. Men tyvärr så satte ryggen stopp för det, som för så mycket annat roligt jag vill göra! Kristoffer sålde biljetten till en av hans kompisar istället! Nu när det inte blev någon resa till Globen så får jag väl kolla in grabbarna i världens bästa trash metalband, på Youtube istället!

Kan inte jag komma till Metallica så får väl Metallica komma till mig!!!

Häääääärligt!!!!! Metallica med Thin Lizzys gamla slagdänga "Whiskey in the jar".
För övrigt baserad på en gammal Skotsk folkvisa.


dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela