Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vasaloppet från golvet!

Publicerad 2009-03-01 12:52:10 i Hälsa och friskvård,

Söndag 1 mars 2009

Tyvärr så är det ryggläge som gäller idag. Ryggen blir bara sämre och sämre. Frågan är bara hur länge jag orkar stå ut? Men en ljuspunkt i tillvaron är Vasaloppet som jag har förmånen att följa från dynan på golvet, hemma hos Ida och Samuel i Umeå. Nu måste jag se vilken tjej som vinner Vasaloppet! Ha det!!

Thumbnail     
                                                 Vinnaren i herrklassen Daniel Tynell.


Tänkvärt om vänskap och kärlek!!

All eld slocknar, om man inte håller den vid liv.     Källa: Okänd

dan

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2009-03-02 10:23:14

Historien om kisset, var bra. Riktigt proffsigt upplag, måste jag säga.

Vi var också i Umeå i lördags. Åt på Bishop Arms och sov på Scandic. Olle hade kalas.

Ha ett härligt sportlov!

Hälsn.

Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela