Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Donkey Dan!!!

Publicerad 2009-05-27 16:28:41 i Humor,

Nu är jag i Umeå! Här ska det bli förberedelser inför min dotter Idas bröllop, på lördag. För min del så blir det inte så himla mycket jag kan hjälpa till med pga ryggen, men hundvakt kan jag vara och det ska jag vara! Det kommer att bli himla kul med bröllop, samtidigt lite pirrigt eftersom jag ska hålla tal till brudparet. Men det är lugnt, jag är redan klar med talet!! Här kommer en liten bild som min blivande måg har gjort! Man kan undra vad han egentligen tycker om mig? Men roligt hade han i alla fall!! Jag med, när jag såg den!!


Så här ser jag ut då jag är privat och för mig själv!!

En arkeolog är den bäste make en kvinna kan ha. Ju äldre hon blir, desto mer intresserad blir
han av henne!
   /Agatha Christie

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela