Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Bosse!

Publicerad 2009-05-03 15:29:04 i Våra Husdjur,

Gibson har flera vänner inom hundvärlden. En av dessa är grannhunden Bosse! Han är en Dvärgschnauzer, av färgvarianten "peppar och salt". Ibland träffs Gibson och Bosse och då bjuder de upp till en "lustiger dans"! Med andra ord, då blir det full fart. Här kommer det några bilder på Gibson och hans kompis Bosse!


Kan det tänkas att vi kan få lite hundgodis?


Vänta på mig, jag vill busa igen!!


Sådär ja, nu är det full fart igen KANON!!!!

Med rätt träning kan en människa bli en hunds bästa vän!  /Corey Ford

Du tror att hundar inte kommer till himlen? Jag kan tala om för dig att de kommer dit långt före någon av oss! / Robert Louis Stevenson

Känner mig något bättre nu! Men ryggen är rent bedrövlig efter alla "upphulkningar". Jag hoppas verkligen att jag fixar att gå till jobbet i morgon!?

dan

Kommentarer

Postat av: Vic

Publicerad 2009-05-03 15:40:34

Vilka söta hundar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela