Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Kommer Kerstin att äta?

Publicerad 2009-05-18 21:39:29 i Djur och natur,


Det brukar aldrig vara problem att få en Padda att äta! Men lilla Kerstin verkar kräsen. Tänker låta henne äta innan jag släpper ut henne på den plats jag fann henne. Hur det kommer att gå? Ja, det får ni veta om ni följer min blogg, he he!!!


Det är en speciell tillfredsställelse att ge en man, som man håller mycket av, god mat som man själv har lagat!
Karen Blixen

dan

Kommentarer

Postat av: Johanna P.

Publicerad 2009-05-19 01:58:30

Så söt lilla Kerstin är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela