Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ny kamera!

Publicerad 2009-05-28 15:59:44 i Foto,

Nu har jag äntligen köpt mig en ny kamera! En tidig födelsedagspresent kan man säga. Det blev ingen Nikon P90 som jag tidigare skrivit om. Nej det blev en Panasonic istället. Den har fått skyhögt bättre betyg i alla tester, i jämförelse med Nikon P90. Kameran heter Panasonic DMC-F28, Lumix och det är kamerans macroegenskaper jag var ute efter. Den är alltså suverän att fota närbilder med. Jag gillar ju att "krypa under skinnet" på olika djur och växter i vår natur. Kolla in bilderna på kameran och lite macrotest!


Så här ser den ut, kameran min!!!


Snus är inte bra för hälsan, kom ihåg det!


Bra macroegenskaper va? Trots det onyttiga och farliga motivet.

Jag har fotografiskt minne -- det klickar jämt!    /Björn Thörnqvist

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela