Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Baka baka kaka vem vill ...!

Publicerad 2009-11-24 15:58:45 i Mat,

Tisdagen den 24 November 2009 så var det tunnbrödsbak på Solvägen 50. När Ingela bakar står tiden still!! För gott blir det alltid!


Köket omgjort till bagarstuga!


Degen färdigjäst!


Knåda och platta till!


Köksbänken fungerar bra som bakbord!


ÅÅÅÅÅHHhhh nybakat tunnbröd suveränt!!! Lika gott som kommen från en riktig bagarstuga!!


Dags för mig att provsmaka! Hur det smakade? Ja vad tror ni????

Arbetslust och Sparsamhet är mer värt än pengar på banken!     /Arne Garborg

Ps MODO spelar hemma mot Linköping ikväll!! Är det dax för förlust nu? Hoppas inte!!! Ds

dan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-24 17:00:04

Åh vad mysigt och Åh vad jag längtar hem!! Gott det ser ut att ha blivit, kanske jag också måste ta och baka tunnbröd.. Ja! Kvällens projekt!

Och vem har du fått den där fina mössan av??! :)

Puss och kraaaaaaaaaaaaaam!

//Minos

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela