Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Gotlandsnatt samt en fräckis!

Publicerad 2009-11-20 17:13:15 i Foto,


Langhammars på norra Fårö, sommaren 2009!

Japp fredag igen och snart är det första advent. Gör vad ni vill ikväll bara ni är snälla med varandra och inte tjafsar. För att muntra upp er innan kvällningen kommer här en fräckis!!!

Lille Pelle kommer till skolan på morgonen och frågar fröken:
- Kan man komma till himlen med benen före?
- Nej Pelle lille, det tror jag inte man kan.
- Det var konstigt fröken. För när jag kom hem från skolan igår
så låg mamma med benen rakt upp i vädret och skrek:
Ohh gud, jag kommer! Ohh gud, jag kommer!

Sex är av ondo för det gör kläderna skrynkliga.  /Jaqueline Kennedy Onassis

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela