Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Lite skoj tills vi höres!!

Publicerad 2009-11-10 21:02:44 i Humor,

Hej igen!!! Sitter och väntar på att taxin ska komma 21.40! Här kommer lite kul som jag hittade på internet idag!! Men hur i all välden har du tid att sitta och titta på internet hela dagarna?? Men det tror jag att ni förstår varför, så jag svarar ej!!

Hör att MODO leder med 2-0 mot Djurgården efter andra perioden!!! Härligt, håll i det här nu då pojkar och börja visa att ni är Sveriges bästa hockeylag!!!!



HEJA MODO NI ÄR BÄST!!!!!!

Det bästa med en resa upplever man där hemma, dels före, dels efter!!  /Sigmund Graff

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela