Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Min fru, en paparazzi!

Publicerad 2009-11-17 13:07:02 i Foto,

Paparazzi är benämningen på fotografer som smygfotograferar kändisar, särskilt i privata situationer. Nu är jag ju ingen kändis direkt, men privata situationer befinner jag mig i emellanåt. Kolla in bilden här när hon fotat en sovande man med en hund i sitt knä! Alltså, hon är en Paparazzi!!!


Läs om Paparazzi HÄR! Eller HÄR!

Fotografen besökte BB och tog dia-bilder!
/Okänd

dan

Kommentarer

Postat av: minos

Publicerad 2009-11-17 13:35:34

Vad mysigt.

Vilken fullt njutande hund!

Ja, husse ser ganska nöjd ut också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela