Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vacker kväll!

Publicerad 2009-11-21 16:07:54 i Djur och natur,

Efter två veckor av vidrigt, grått, blött och ångestladdat regnväder så var det sol idag. Helt underbart faktiskt! Jag och Ingela var ut en liten sväng med Gibson och det hann skymma innan vi var hemma. Numera går jag bara ut när någon är med eftersom ryggen är så dålig och man vet ju aldrig vad som kan hända! Åter till skymmningen. Det var en fantastisk solnedgång så här i november och jag vill försöka att förmedla den känslan med en bild! Kolla in!!!


Vacker novemberskymning!


Hoppas detta bådar finväder för morgondagen!!!

Man ska inte döpa framtiden förrän den är född!   /Theodor Fontane

Nu får vi hoppas att MODO fixar att vinna nere i Ängelholm i eftermiddag. Sist de mötte Rögle hemma så förlorade de ju!! Men då var i och för sig inte Foppa eller Dan Hinote med!! Förhoppningsvis hjälper det?!



dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela