Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

En av de bästa filmerna genom tiderna!

Publicerad 2009-10-26 11:40:48 i Film och litteratur,

Jag vet inte hur många gånger jag sett denna film? Men varje gång jag ser den så tycker jag den är lika bra och jag får jag skratta, gråta, bli arg och känna spänning! Filmen har allt och med Tom Hanks i huvudrollen så blir det ju inte sämre tvärtom! Vilken film talar jag då om? Jo "FORREST GUMP" så klart!! Hade ni trott någe annat? Ni som inte än har sett denna underbara film måste gå och hyra den omedelbart! Ni kan inte vandra genom livet utan att ha mött FORREST och lärt er ett och annat!!!! Kolla in trailern!



"Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get!"  /Forrest Gump

dan 

Kommentarer

Postat av: minos

Publicerad 2009-10-27 12:25:50

Det är min favoritfilm också!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela