Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Katten i lådan!

Publicerad 2009-10-31 14:31:42 i Våra Husdjur,

Som en del av er redan vet så älskar vår katt Athos tomma kartonger och pappåsar. Alltid och då menar jag ALLTID, när vi kommer hem, efter att vi handlat och har en papperspåse eller en pappkartong som vi tömmer, så ska han "ha" den! Han formligen älskar att få krypa in i dessa tillfälliga bohålor, och ju trängre desto bättre! Kolla in de senaste dagarnas aktiviteter.


Ingen kartong är för liten för vår Athos!


Hur liten den än är så försöker han och det är åtskilliga kartonger som han därför har legat sönder.


När man handlat från IKEA så är det himmelriket för Athos!!!


Jag tror att bilden talar sitt tydliga språk, nu mår jag fin fint!!!

Är katter lata? Det är i så fall en
tillgång. Vem har inte drömt om att
göra precis som han vill, när och
hur han vill och så mycket som
han vill?
  /Fernand Mery

Katter äger en absolut emotionell
hederlighet. Människor döljer sina
känslor av olika skäl - katten gör
det inte.
/Ernest Hemingway

Katter kan med matematisk exakthet
beräkna precis var de ska sitta för att
vara mest i vägen.
  /Pam Brown

dan

Kommentarer

Postat av: minos

Publicerad 2009-10-31 15:41:46

ååh vad jag längtar hem!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela