Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Bambi!

Publicerad 2009-09-14 19:19:43 i Djur och natur,

Jag och Gibson stötte på en Rådjursget med hennes två killingar för några dagar sen. Nu när jag fått den nya datorn så kan jag redigera bilderna jag tagit under de två förfärliga veckorna utan.


Titta Bambi med hans mamma och syster!!! Läs om rådjur HÄR!

"Statistiken om mental hälsa säger att en person av tio lider av någon sorts mental sjukdom. Tänk då på nio av dina vänner. Om de är helt okej, så kan det vara du!"  / Rita Mae Brown 

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela