Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Fredag = feberdag!!!

Publicerad 2009-09-25 19:42:32 i Hälsa och friskvård,

Både jag och min fru är fökylda! Men jag har det ganska lindrigt mot henne som har ca 39 graders feber!! Så det är sängen som gäller för henne och TV-soffan för mig då jag inte passar up henne eftersom min feber är förhållandevis låg. Nog för att vi "killar" har det mycket värre än ni tjejer när vi är förkylda! Ni som knappt känner av en förkylning, möjligtvis likt en ljum sommarbris. Men det är ju klart, jag är ju en krigare av rang så mig bekommer aldrig en förkylning något, så det så!!



Men nu innan idol och annat sevärt på TV så vill jag ändå önska er en trevlig fredagskväll och en bra början på denna helg!! Men glöm inte att det är dumt att göra sig av med hela lönen denna första helg om du nu inte tänker köpa något fint till din älskade vän, för då kan det få kosta katastrofalt mycket pengar och hör sen!!!



Alla helgon har ett förflutet och alla syndare har en framtid! / Oscar Wilde


dan

Kommentarer

Postat av: idaJ

Publicerad 2009-09-26 06:05:12

Ajaj.. Har ni akt pa en svinis?? Och mamma som var sa orolig for mej har borta ;) Haha. Skamt o sido, krya pa er. Vi aker hem ikvall vi, hor av mej imorgon nar vi ar i Skovde igen! KRAM!!!

Postat av: Bodil

Publicerad 2009-09-26 10:31:03

Krya på er.Här är vi lite halvhängiga både Rebecka och jag men ingen feber så det är bara att köra på.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela