Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Smallville bloopers!!

Publicerad 2009-09-21 16:49:34 i Film och litteratur,

Jag älskar Smallville! Denna typiska ungdomsserie om Clark Kent alias Stålmannen har väckt mina ungdomliga sinnen fullt ut!! Försöker att se serien varje dag klockan 14.45 och om jag missar så ser jag reprisen på morgonen efter 09.40! Jag har ju inte så mycket annat jag kan göra än att ligga stora delar av dagen, med denna eländiga rygg!!! Kanske är det så att jag fastnat för denna serie för att jag innerst inne när en dröm om att få vara en riktig hjälte, superstark, omtänksam och vänlig???


Så här ser några av huvudrollsinnehavarna ut, med Clark Kent längst fram och Lex Luthor som är den skalliga bredvid Clark!!

Här nedan kan du kolla in lite härliga bloopers från inspelningar av serien, håll till godo!!!




Vilken skada att erfarenheten kommer först vid den ålder då krafterna sinar.  /Eugène Delacroix

dan

Kommentarer

Postat av: bunn

Publicerad 2009-10-23 17:18:18

jag är ett stort fan av smallville med, men vetu att 9de säsongen finns ute nu? du tittar typ på 4de. du ville inte veta va som händer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela