Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Moonshadow och fredagsfräckisen!

Publicerad 2010-04-23 12:19:15 i Musik & dans,

Månen har i alla tider fascinerat oss människor. Ni känner väl till Stonehenge i England som tros vara någon form av observatorium för bl.a. månen. Mig med har den fascinerat. Att få ströva omkring i skogen en månljus natt då alla skuggor och stenar blir levande, det är helt fantastiskt. Kolla in månen och Cat Stevens här nere och känn månens magiska kraft!

För övrigt så är det fredag idag och det väcker ju en del lustar skulle jag tro. Matlust, myslust och kellusten bland alla andra lustar, nu var jag lustig va? Men kom i alla fall ihåg att förära din vän något vackert och kärleksfullt! Kanske en ficklampa, så att din vän inte faller i källartrappen eller ser bra i skogen då det är mörkt. Nääää skämt å sidor så fixa något fint och mysigt och skäm bort varandra, det är ni säkerligen förtjänta av. Trevlig fredagskväll!!!





PS Glöm inte bort musikprogrammet "SÅ SKA DET LÅTA" ikväll, det är ju så himla gött! DS

Veckans fräcka historia:



Några kvinnor pratade om mannens stolthet.
Finskan sade:
- Vi kallar den för snöboll. Den hårdnar när man kramar den.
- Vi kallar den för ridå, sade tyskan. Den går ju ner efter akten.
Nunnan sade:
- Den är en legend. Alla har hört om den men ingen har sett den.

En av mina käraste sysslor är att höra mig själv tala. Jag har oftast långa samtal med mig själv, och ibland är jag så begåvad att jag inte förstår vad jag själv säger!
/Oscar Wilde

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela