Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Sprutt sprutt på Rusta!

Publicerad 2010-04-10 17:41:38 i Familjeliv,

Vaknade och hade extra rackarns ont i ryggen efter gårdagen då jag både dammsög, gick i trappen flera gånger samt handlade på COOP-forum! Men eftersom min läkare och sjukgymnast på ryggkliniken i Strängnäs, bedyrar att jag inte kan försämra något då jag gör lite sysslor, så behöver jag inte ligga hela dagen idag. Det enda jag ska tänka på är att inte göra någonting som gör ont. För att komma hemifrån och sängen en stund, så bar det av till RUSTA! En riktig skitaffär som vi lika förbenat besöker emellanåt. Jag riktade in mig på att finna någon vettig After Shave, men ack! Alla luktade de i stort sett likadant och ingen föll mig i smaken (lukten). Slutsats: Skitsaker i en skitaffär!!! 


Usch!!! Det luktar inte så braaa, nej FYYYY!!! Det får bli något erkänt märke från Åhléns istället! Men nu ställer sig nog alla som läser min blogg den frågan, hur kan han gå till RUSTA när han tycker att det är en riktig skitaffär? Det är det som är så snurrigt med mig, säger en sak och gör en annan. Men så är jag ju född i tvillingarnas tecken alltså, ska ni veta!!! Så då förstår ni nog!!! Heja MODO-HOCKEY!!!!

Dubbelmoral är bra, förlorar man den ena har man den andra kvar!  /Henrik Tikkanen

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela