Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Arbetslöshet en sjukdom?

Publicerad 2010-08-28 13:14:56 i Politik,


Kanske det är så här Allianser ser på arbetslösheten? Då är det därför de håller arbetslösheten stadigt på ca 10%. De kanske rent av misstänker att fler har denna genetiskt betingade deffekt, så när man jagat ifatt alla "sjuka" så kommer arbetslösheten att ligga på 15%, till glädje för de som livnär sig på andras olycka!!! Konstig filosofi att inte göra så mycket man kan för att arbetslösa ska få jobb, medan man tvingar de sjuka, som inte orkar, gå till jobbet! 

Jag älskar arbete; det fascinerar mig. Jag kan sitta
i timmar och titta på!
  /Jerome Klapka Jerome

dan

Kommentarer

Postat av: wilma

Publicerad 2010-08-28 15:12:32

hej! tycker verkligen att du ska ta dej tid att titta på min blogg har lagt upp en video när jag och michaela snackar om daggmaskar, låter inte så kul men titta så ändrar du åsikt :)

kram



ps följ gärna via bloglovin ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela