Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Jag vill också gå ut!

Publicerad 2010-08-16 18:11:06 i Våra Husdjur,

Häromdagen så var jag och Ingela ut en sväng till växthuset för att vattna och ta bort lite ogräs. Vi båda glömde av någon anledning av att låta Gibson följa med ut. När vi efter ett tag funderade på var Gibson var, så insåg vi att ingen hade tagit med honom ut. När jag tittade efter fick jag se vår lilla hund sitta innanför altandörren och titta längtande ut på oss i trädgården. Det såg så gullit ut så jag var tvungen att föreviga det lilla "trollet"! Se själv så får ni se.


Kan inte jag få komma ut till er, tycks Gibson tänka därinne i köket!

De som håller tillbaka sin längtan, gör så för att den är svag nog att
kunna hållas tillbaka!
  /William Blake

Ps Började arbeta mina 25% idag! Det kändes helt enkelt underbart att åter få trampa Ängetskolans golv samt träffa mina arbetskamrater. På måndag så kommer eleverna och då blir det sjufallt bättre!!! Hoppas nu att ryggen "pallar" dessa få timmar jag ska göra, det vore katastrof annars  Ds

dan

Kommentarer

Postat av: HelenaN

Publicerad 2010-08-22 17:39:35

Jag hoppas också att din rygg pallar för du är en helt fantastisk lärare med ett otroligt engagemang o ser varenda elev.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela