Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Härligt med en "White Christmas"!

Publicerad 2010-12-20 19:26:53 i Funderationer!,



Visst är det härligt med en snörik Jul? Minns en jul för några år sedan då hela tomten var grön och det fattades bara gräsklippningen. Nej nej, utan ska vi inte vara!!! Det behöver dock inte bli för mycket, så nu räcker det

Julen börjar i Guds hjärta. Men den är fulländad först när den
når människans hjärta!
  /Dale Evans Rogers

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2010-12-20 20:00:34

Sååå vackert! Jag törs knappt säga det längre men: jag älskar snö!!!

Årstiderna är väl den enda gången det är ok att älska flera än en, och jag älskar dom allihopa :)

Postat av: Tesse

Publicerad 2010-12-20 23:39:20

Åh vilka härliga bilder.

God jul

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela