Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vacker decemberdag!

Publicerad 2010-12-08 17:09:49 i Funderationer!,

Det vackra vädret håller i sig här uppe i Örnsköldsvikstrakten. Dessutom så svänger temperaturen så att vissa dagar kan man rent av gå ut en liten sväng. Idag var det en sådan dag! Jag tog mig en liten promenad med tillsammans med Gibson. Vi hamnade då på Lomsjön och det var så vacker, så in i rackarns vackert!!! Jag är oerhört tacksam de dagar då kvicksilvret inte kryper allt för långt ner, solen lyser och jag har så pass bra i min rygg så att en liten promenad möjliggörs. Det är en skön kontrast till att ligga framför TV;n varje dag. Kolla in vad vackert vi hade det!!!


Det är nästan så vackert så man gråter! Ja men gråt då din ....


I backen ner mot sjön. Tänk om man kunde åka pulka ändå, mamma mia!!!

Tankar är skuggorna av våra känslor - alltid mörkare, tommare och enklare!  / Nietzsche

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela