Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

De ä måånda morgon ...., äähh!!!

Publicerad 2010-02-08 15:37:17 i Film och litteratur,

Illa illa, så det kan gå!! Sitta i bil från Umeå och hem hit till Kroksta är ingen hit. Så idag har jag i stort sett inget annat jag kan göra än att ligga å trycka och tycka synd om mig själv. Men men, det kommer alltid sol efter regn som det så int heter, men det vete f..! Det finns fler som ligger, kolla bilden! Inte för att det på något sätt liknar min säng eller kropp men jag ville visa den ändå. Sexigt? Näää inte ett dugg!! Det likanr mest en bit kassler.


Bara att skaffa en sån här hängmatta tjejer, men behåll kläderna på!

Jag måste få tipsa er om en kanonbra film som jag sett idag, den heter "Law Abiding Citizen". Filmen handlar om en vanlig man, spelad av Gerard Butler, vars fru och dotter mördas i deras eget hem. Han sätter en manipulativ hämndplan i verket när den ena gärningsmannen kommer lindrigt undan. Men hämnden innefattar inte bara mördaren, utan också åklagaren och hela rättsystemet. Den andra huvudrollen innehas av Oscarsvinnaren Jamie Foxx. Filmen släpps på DVD den 24 februari, gå och köp den då eller så går ni och se den på bio redan idag! Om den nu går här i vår lilla stad?


Bland de bättre filmerna jag sett i denna genré!! Ni kommer att gilla den, förutsatt att ni gillar action med våld och död.

Vi håller effektivt på att förstöra oss själva genom våld maskerat
som kärlek! 
/R. D: Laing

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela