Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Sunny Girl och Metal!

Publicerad 2010-02-04 14:37:37 i Musik & dans,

Tänk att jag gillade Hep Stars så skarpt när jag var tonåring. De var ju så kass så att det räckte och blev över, tycker jag nu i alla fall! Man ändrar smak och inriktningar ständigt, men för min del kommer jag aldrig att sluta älska METAL!!!



Här nedanför kan du kolla in den musik jag gillar numera! Jag börjar med Metal!



Och avlutar med Pop, sjung med vet ja!!!!



What's money? A man is a success if he gets up in the morning and gets to
bed at night and in between he does what he wants to!
   / Bob Dylan

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela