Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Forever Young!

Publicerad 2010-01-13 13:02:33 i Musik & dans,

Man måste ändå tillstå att 80-talet hade en hel drös med bra låtar. Denna med Alphaville gillade jag skarp på den tiden, bland en hel drös med andra!


En annan kanonlåt som jag fortfarande får ståpäls av är följande låt:


Slutligen kommer här en hel radda med bra 80-talslåtar, lyssna och njut!


Tänk att allt som var bra i dåtid får en sådan fantastisk glans och aura kring sig när man blickar tillbaka. Njuter vi inte tillräckligt av nuet eller måste det först bli minnen och sedan likt ett gott vin få mognat? Ja säg!

Vi är sexig pop. Nu är det en trend, men vi var de första som gjorde det!  / Justin Timberlake

Min musik slåss mot det system som lär ut att leva och dö!  /Bob Marley

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela