Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Visst spelar storleken roll!

Publicerad 2010-06-01 09:24:51 i Familjeliv,

Visst tusan spelar storleken roll! Det fick jag och Ingela verkligen känna på härom dagen. Ja var då så himla sugen på en glassstrut!!! Så vi köpte ett paket glasstrutar på ICA och när vi kom hem så kastade jag mig gladerligen över paketet. Men vad hittade jag jo en ....


.. en liten liten ministrut!! Mer lämplig för Hober eller möss! Ganska besviken så kastade jag mig istället över glassbåtarna vi åxå köpt.


Men jag var i och för sig tvungen att provsmaka den "lille".


Men inte blev jag nöjd på glass inte. Den försvann i en enda tugga!!! Dessutom så var den inte ens speciellt god. Men håll med om att den var himla söt i alla fall, alltså sötfin!!!

Visa mig en person som aldrig har begått ett misstag och jag ska visa dig en som
inte har uppnått mycket!
    /Joan Collins

PS Hur det gick i Strängnäs igår det får ni veta i morrn, har för ont för att redigera bilder och blogga idag!!!  Ds

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela