Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

För ont för att blogga idag!

Publicerad 2010-03-17 12:18:45 i

De ringde från Strängnäs igår efter middagstid. Den oerhörda smärta jag har är tydligen inget oroande utan så kan det vara ibland. Fick ny sorts starka värktabletter utskrivna, som ska tas emellan de vanliga doserna.  Men de hjälper tyvärr inte ett dugg. Jag hoppas att någon som stelopererat ländryggen samt tagit bort Spinal Stenos och som dessutom hade jätteont flera veckor efter operationen, kan höra av sig till mig och delge lite erfarenheter!!! Tyvärr orkar jag inte fortsätta min berättelse från operationen i Strängnäs idag utan fortsätter så fort den värsta värken avtagit en del! Helst skulle jag bara vilja sova tills all värk är över! Ni tycker kanske att jag gnäller alldeles för mycket? Javisst gör jag det, säger jag dåååå!


Att ett sår som ser så fint ut kan dölja något som gör så in i h-vete ont!!! Men å andra sidan är väl svullnaden runt om ett tecken på att något hänt därinne. 

Efter regn kommer sol, sägs det. Då kommer det säker något bra
efter min smärta också!
  /dan

dan

Kommentarer

Postat av: Bodil

Publicerad 2010-03-17 14:37:20

Tycker inte alls att du gnäller.Förstår inte hur du står ut med värken.Hoppas verkligen att det snart vänder.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela