Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Gibson äter chips!

Publicerad 2010-03-29 17:05:51 i Våra Husdjur,

Det ser hur kul ut som helst när vår hund äter chips. Att försöka återge det i bild gör sig inte rätt, men kolla ändå in de här bilderna. Man får en liten vink om hur det ser ut!


Helst ska det vara OLW och vanliga lättsaltade.


När jag väl fått sönder dem så ska de sväljas, mmm vaaaa gott!!! Däremot gillar jag inte ostkrokar.


Efter ett par fredagschips är det skönt att krypa upp i Idas famn och sova lite!!!

Hundar skrattar också men de gör det med svansen!  /Max Eastman

dan

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-03-29 19:17:57

Tur för dej att jag kommer hem i veckan, annars hade jag längtat ihjäl mej efter hundkräket!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela