Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Söndag, ont och feber!!

Publicerad 2010-03-14 17:20:59 i Hälsa och friskvård,

Att man kan och ska ha ont efter en steloperation må väl vara, men hur länge och hur ont? Jag har varit hemma en vecka nu och jag har så ont på morgnarna att jag nästan inte kan gå på toa. Med hjälp av smärtstillande och kryckor masar jag mig dit för att upptäcka att jag inte kan pinka, det fungerar liksom inte alltid! Dessutom så har jag sen ett par tre dagar sen fått lite feber att dras med och då blir det ju genast lite jobbigare. Alla vet väl hur kämpigt det är med feber för oss män!!! Var och tog bort stygnen i fredags och det kändes skönt. Jag får se om jag orkar fortsätta min bloggföljetong om ryggoperationen i morgon, vi ser väl!


Känner mig nästan så här usel och krasslig! Men det blir bättre med tiden, så är det bara!!!

Oro är räntan man betalar på ett problem innan det ens uppstått!  /Anne Hemphill

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela