Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Det sväller!

Publicerad 2010-05-10 18:25:44 i

Idag är det ingen bra dag! Jag gjorde nog för mycket igår, så ryggen är eländig idag. Det sväller vid såret och det gör vansinnigt ont när jag rör mig. Har knappt sovit något inatt och dagen känns gå som i en dimma. Den stund jag somnade, så drömde jag faktiskt att jag var i Strängnäs på återbesök. Min läkare sa att jag måste göra om hela operationen. Hemska tanke!!! Vet faktiskt inte om jag skulle klara det, men men, nu är det ju inte på det viset så det är bara att gilla läget. Jag får nog försöka att inte gå för fort fram med träningen. Men när det gäller att svälla, så är det så att hela jag sväller åxå! Så länge jag inte kan göra annat än att ligga i sängen eller sitta vid TV;n, så sväller jag. Olyckligtvis så gillar jag att äta och tanken att svälta mig bort från överkilon skrämmer mig fasligt!! Men det kan jag lova er, att den dag jag är bra, så blir det full rulle med träning och kroppslig ansträngning!!!




Vid pilarna kan man se hur det har svullit! Det gör grymt ont och det känns nästan som om något vill ut ur ryggen.

Rädsla är någonting man måste arbeta sig igenom, inte något att vända
sig bort från! 
  /Peter McWilliams

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela