Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

I love Queen

Publicerad 2010-05-29 12:06:16 i Musik & dans,

Queen var ett av mina favoritband när jag var yngre! Med ett stort antal hits, som blivit odödliga, så kommer de för alltid att ha en plats i rockhistoriens finrum som ett av de allra största banden. Sen kan man ju bara inte låta bli att älska denne Freddie Mercury och hans röst och scennärvaro!!! I love Queen!!!




Jag är bara en musikprostituerad, egentligen!  /Freddie Mercury 

dan

Kommentarer

Postat av: Metalnallen

Publicerad 2010-05-29 22:38:20

Grymma låtar från en legend som Mercury!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela