Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ofrivilligt sängliggande !

Publicerad 2010-11-24 16:51:55 i



Eftersom min rygg blir bara sämre och sämre och jag blir mer och mer liggande, är nog detta vad jag kommer att behöva om det får fortsätta tillräckligt länge! En tänkbar julklapp kanske? Ha ha haaaaaaa

Vandringen är den samma när du går och letar efter din sorg
som när du letar efter din lycka!
  / Eudora Welty

dan

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2010-11-24 22:34:12

Tur du kan skratta lite mitt i allt elände. Jag hoppas att du får bra svar från läkarna snart så du får nån ordning på dig. Önskar dig all lycka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela