Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ska chefen få på nöten?

Publicerad 2010-11-06 12:51:44 i Sport,

Ikväll spelar MODO mot Linköping HC (LHC). Skulle sitta fint med ytterligare en vinst då MODO;s läge i tabellen inte är så där himla bra. Dessutom skulle det va gött eftersom min chef håller på LHC, vilket jag skrev om igår. Så kom igen nu MODO!!!


Med risk att få sänkt lön och andra repressalier så sätter jag ändå in detta i bloggen!!!

Fantasi är det enda vapnet i kriget mot verkligheten! / Jules de Gaultier

dan

Kommentarer

Postat av: Per Öhman

Publicerad 2010-11-06 18:19:43

Dan, det är inte bara din chef som håller på LHC, jag håller också på dom! Eller håller och håller... jag håller på alla andra lag än Modo. Hihi Modo kommer att förlora. Ha en fridfull kväll med mycket mys. =)

Postat av: Dan Jonsson

Publicerad 2010-11-06 19:09:35

Tror du att du ska få extra förmåner om du håller på samma lag som chefen? Dessutom visste jag inte att du var helt utan förmåga att tycka någe eller ha en egen vilja! Att hålla på alla 11 elitserielag utom MODO bevisar det! Ha själv en härlig lördagskväll med mycke mys och även lite kel!!!

Postat av: Per Öhman

Publicerad 2010-11-07 16:14:26

Tack så mycket för din kommentar! Uppskattar verkligen all kritik, både dålig och som i ditt fall: ganska bra. Blir så glad! Hur är det med ryggen? Ska vi leka snart? Ta hand om dig, Dan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela