Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Snacka om äckligt!

Publicerad 2010-11-01 12:56:38 i Hälsa och friskvård,

Här kommer lite fakta som du med säkerhet kommer att tänka på nästa gång du är på stan och gör ärenden eller vid andra vanliga tillfällen både till fest och till vardags!

Sanna data frán Smittskyddsinstitutet:


Om du simmar en timma i en allmän simhall, har du fått i dig 1/2 liter urin.


Under en genomsnittlig dag, har dina händer varit i kontakt med minst 15 penisar (genom att ta i dörrhandtag, dörrar etc.)


Ett genomsnittligt intag av snabbmat innehåller minst 12 hár.


Under ett år har du svalt ned minst 14 insekter medan du sov!!!


Varje år har du tagit i hand med minst 6 män som nyss onanerat UTAN att tvätta händerna efteråt.


Under en normal bröllopsbankett, har du 1 chans på 100 att få munherpes av de andra inbjudna vid kindpussar.


Du inandas dagligen 1 liter av andras anala gaser.

Jag önskar dig en fin dag...

Renlighet är det bästa smycket! /ordspråk från Jylland

dan

Kommentarer

Postat av: Ida (minos)

Publicerad 2010-11-01 14:07:30

VAD VIDRIGT!

Postat av: caja

Publicerad 2010-11-01 21:11:16

fniss känns ganska tryggt att ha haft en dag som avnjutits i hemmets lugna vrå....



;-D/caja

Postat av: Ida D

Publicerad 2010-11-01 21:16:56

Äh, sånt där orkar jag inte bry mig om. Vore bara jobbigt. Såg en tjej i stan en gång som vägrade ta i dörrhandtag. Blöh, man ska väl kunna leva sitt liv ändå? XD

Postat av: frida

Publicerad 2010-11-01 22:18:49

fin blogg :)

Postat av: Tin

Publicerad 2010-11-02 17:08:29

usch åh!!

Postat av: Annelie

Publicerad 2011-02-18 14:07:50

Vad glad jag blir att höra att du skriver och berättar om din erfarenhet av operationen. Jag tittar på många sidor som handlar om just diskbråcks operationer kan liksom inte få nog att läsa om det pga att jag ska själv bli opererad om 3v nervös men samtidigt kommer det bli en lättnad att äntligen bli av med denna smärta. Stel operation av L5 och S1 är det som väntar mig kommer göra op i Dalarna. Har fixat dom flesta hjälpmedel som jag kan behöva såg madrassen som din fru gjort fiffigt var det kanske kan behövas. Är ju ovissheten hur man kommer må och hur man bra det kommer gå efteråt som är värst, ibland funderar jag på vad sjutton jag gett mig in på. Men har sedan en tid bearbetat mig mentalt på att visst det kommer göra ont efter op men det är ju för en kort stund jämförbart med den tid man lidit tills nu. Säker på att kirurg teamet jag har runt mig kommer göra sitt bästa. Hur mår du idag är ju 1 år sen snart du opererades??

MVH Annelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela