Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Att sova!

Publicerad 2010-10-26 14:00:03 i Våra Husdjur,

Vår Borderterrier Gibson hittar alla möjliga och omöjliga platser att sova på. Häromdagen så kom jag på honom att ha somnat när han satt och väntade på att matte skulle komma hem från jobbet. Han satt då på en stol i hallen. Kolla får ni se!!!


Kommer aldrig Matte någon gång? Jag somnar ju!!!


Nu börjar huvudet att bli tungt!


Nej nej Husse, inte har jag sovit någe, bara blundat en stund!

Hunden är en gentleman, jag hoppas få komma till hans himmel,
inte till människans!
  /Mark Twain

Ps Idag så bloggar jag inget om MODO-matchen ikväll, för de förlorar i stort sett alltid då jag gör det! Ds

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela