Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ett hån mot demokratin, kungen och fosterlandet!

Publicerad 2010-10-07 15:04:11 i Politik,

Den här bilden tycker jag på pricken symboliserar Sverigedemokraternas uttåg från slottskyrkan häromdagen! Med den handlingen bevisar dessa herrar och damer vilken ståndpunkt de har, nämligen "Att alla människor är inte lika mycket värda"! Hur kan jag nu påstå det, undrar ni? Jo det var ju just det biskopen talade om, alla människors lika värde och modet att stå upp för det. Väljer man då att vandra ut från en gudstjänst när detta budskap ges, ja då har man visat färg! Vilken färg? Jo den bruna förstås!!!


Den passande bilden är hämtad från en mycket bra blogg jag följer emellanåt, kolla HÄR!

Den verkliga tragedin består inte i onda människors handlingar
utan i goda människors likgiltighet!
/ Martin Luther King

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela